Encoders voor geïntegreerde stuur- of aandrijfsystemen

Terwijl een AGV (autonomous guided vehicle) of AMR (autonomous mobile robot) zijn koers navigeert, wordt de besturing van het voertuig bestuurd door zijn "brein"; een cruciale rol om er niet alleen voor te zorgen dat het zijn bestemming bereikt, maar ook om obstakels te vermijden die op zijn pad zouden kunnen komen.

Hoewel een nauwkeurige en responsieve absolute positiesensor de voorkeursoplossing is, kan het mechanisch integreren van de encoder in dit stuursysteem een ​​aanzienlijke uitdaging zijn, afhankelijk van de ontwerpvereisten van het stuursysteem en de ruimtelijke beperkingen.

Of het nu gaat om een ​​nieuw stuursysteemontwerp of een retrofit aan bestaande voertuigchassis, POSITAL IXARC-encoders, KIT-encoders en andere innovatieve ontwerpen bieden werkbare vorm- en pasvormbesparingen, samen met de vereiste signaalfunctie en prestaties.

Terug naar overzicht

Encoders voor geïntegreerde stuur- of aandrijfsystemen

Terwijl een AGV (autonomous guided vehicle) of AMR (autonomous mobile robot) zijn koers navigeert, wordt de besturing van het voertuig bestuurd door zijn "brein"; een cruciale rol om er niet alleen voor te zorgen dat het zijn bestemming bereikt, maar ook om obstakels te vermijden die op zijn pad zouden kunnen komen.

Hoewel een nauwkeurige en responsieve absolute positiesensor de voorkeursoplossing is, kan het mechanisch integreren van de encoder in dit stuursysteem een ​​aanzienlijke uitdaging zijn, afhankelijk van de ontwerpvereisten van het stuursysteem en de ruimtelijke beperkingen.

Of het nu gaat om een ​​nieuw stuursysteemontwerp of een retrofit aan bestaande voertuigchassis, POSITAL IXARC-encoders, KIT-encoders en andere innovatieve ontwerpen bieden werkbare vorm- en pasvormbesparingen, samen met de vereiste signaalfunctie en prestaties.

Terug naar overzicht